חופשה משפחתית כשרה עם YONIK

יוניק – החברה המובילה לחופשות כשרות באיכות גבוהה, מזמינה אתכם לחוויה מושלמת לחג הפסח בפאפוס שבקפריסין.

האם אתם חולמים על חופשת פסח משפחתית בלתי נשכחת? חופשה שבה תיהנו מאירוח כשר ברמה גבוהה, פינוקים מכל הכיוונים, ומגוון פעילויות משפחתיות מדהימות? קבוצת יוניק, המומחית המובילה בחופשות כשרות באיכות עילית, מזמינה אתכם להצטרף לחוויה המושלמת בפאפוס שבקפריסין!

בואו לחוות את החג באחד ממתחמי הבוטיק היוקרתיים של יוניק – ריזורט ענק ממוקם לצד הים הכחול והטיילת המרהיבה של פאפוס. כבר מרגע הכניסה, תרגישו את האווירה הקסומה והמפנקת עוטפת אתכם. חדרי האירוח הגדולים והמרווחים נפתחים אל נוף עוצר נשימה של שקיעות שמש על הים התיכון הססגוני.

מה יש במתחם?

החוויה המשפחתית שלכם מתחילה במסעדה הכשרה למהדרין, שם תיהנו מבופה עשיר ומגוון של טעמים וארוחות מפנקות ללא שרויה וקטניות – ממש כמו שחגיגות פסח צריכות להיות. לאחר הארוחה, לא תצטרכו ללכת רחוק כדי להמשיך בחוויה – המתחם כולל מתקני ספא מפנקים ומתקדמים לרוגע מוחלט וחידוש הנפש.

אך החוויה האמיתית מחכה לכם בחוץ! בריכות השחייה הגדולות והמרהיבות מציעות הרפתקה אמיתית לכל המשפחה עם מגלשות מים, מתקני משחק ואטרקציות לילדים. בקיצור, פארק מים אמיתי, הכלול בחבילת החופשה המלאה של יוניק!

מה בתוכנית?

וזה רק ההתחלה… כי יוניק חושבת על הכל, כולל פעילויות חוץ נוספות שיהפכו את חופשתכם למושלמת. טיול טבע עוצר נשימה בין הנופים הקסומים של קפריסין? מסיבת טברנה אותנטית עם מוזיקה ובילוי יווני? סיור תרבותי ומרתק ביקב יין כשר? הכל עתיד לקרות בחופשה המשפחתית הזו.

ומה באשר למחיר? ההצעות של יוניק כוללות הכל – טיסות ישירות נוחות, אירוח מלא, כל הפעילויות ואף כבודה גדושה בכל מה שצריך לחג כשר ומהודר. כך שתוכלו להירגע לגמרי ולהשקיע את כל תשומת הלב שלכם בחוויה עצמה.

לסיכום

קבוצת התיירות יוניק מובילה את עולם הלייף סטייל היהודי כבר למעלה מ 15 שנה ואירחה במרוצת השנים אלפי אורחים לחווית נופש מושלם וכשר למהדרין בסטנדרטים הכי גבוהים שיש

אל תפספסו את ההזדמנות לחופשת פסח משפחתית בלתי נשכחת בפאפוס שבקפריסין עם יוניק!

צרו קשר כבר היום לקבלת פרטים נוספים והצעות לחבילות לחג הפסח הקרוב.

 

בטח תאהבו גם את אלה: